2013年9月9日 星期一

送咗上校車?

番學前流鼻水到而家成個星期未收,好彩學校都冇投訴啫~

送momo番學之後,去交第二同第三間K1申請表 - 康傑及路德會。

接放學時,老師以為囝囝搭校車,送咗上架校車到,車走咗...校車媬姆又唔知點解會接收佢,之前都冇搭過,我上星期已經同學校講過佢十月先搭嘛...我whatsapp同其他媽媽講,我諗佢哋都俾我嚇親,不過我又冇因為唔見咗個仔而驚,因為學校即刻call校車媬姆,確定佢係車上面,就要求佢原車反回先。呢個時間,我順便同班主任傾咗一陣,佢話momo只係第一日番學時有喊咗陣,之後入課室都冇再喊過啦。嘩~ 真係叻仔,我仲諗住佢會喊一兩個星期o架,mama錫晒你丫~~~

momo車番黎校門時,又冇因為上錯校車喊喎,只係個人好攰咁,一抱就嗲住係身...希望下個月正式搭校車番學都順利啦~




沒有留言:

張貼留言