2013年9月6日 星期五

家事小幫手之搣豆豆

第二日正式上學,momo送到校門時都是喊的,但放學上樓梯都冇喊lu。我見有啲小朋友接放學時,一見到家人又即喊,但囝囝見到我反而好開心。我問佢番學開唔開心,佢答我開心,咁已經好足夠啦。
學校每個星期尾都會派手冊回家,呢個星期,momo o既表現真係拍晒手掌!所有項目全剔!好叻仔丫!咁即係呢兩日佢都好享受學校生活,又聽老師話,乖仔!


送咗momo番學之後,就去交第一間K1 o既申請表 - 顯現堂,順便去街巿買咗囝囝最鍾意o既豆豆。而家佢會一齊幫手,我會先將毛豆搣開一半,然後佢就會將啲豆搣出黎,再放去碗入面。呢個活動一舉多得︰
1. 親子活動 - 我唔駛留係廚房做晒啲功夫,囝囝有得參與
2. 訓練小肌肉 - 唔一定要買好多玩具,呢樣已經係一個好好o既活動訓練佢手眼協調
3. 家事小幫手 - 簡簡單單,又易成功,幫到媽媽最開心

沒有留言:

張貼留言