2013年9月14日 星期六

娘家總動員@迪士尼優先場

多得弟婦,我哋先可以一家大細買平飛入場!今次娘家大旅行好成功,只可以惜爭姨甥女子澄先齊人啦~

大家四點幾係迪士尼車站集合,到步時正正太陽開始落山,西斜又曬,影咗啲大合照就向小小世界出發。穿過城堡,我哋見轉轉咖啡杯冇乜人排隊,於是玩咗先。原來呢個game可以自己較快慢,momo一轉得快就猛咁話驚驚...
玩完就即刻去小小世界,都唔駛點排就有得玩啦,又熱又曬,過吓冷河都好!之後,我哋就去騎旋轉木馬同小飛象,當小飛象係最高o既時候,momo又話驚驚啦...
睇煙花前,全部去醫肚先,揀咗係小小世界嗰間餐廳吃。到煙花環節,估唔到囝囝又驚 (明明佢上年都唔驚,點解而家樣樣都驚呢?)


煙花完咗,啲工作人員開始清場,呢個時候得番包場o既客人,我哋又可以大玩特玩喇!不過姨甥仔梓烯係呢個時候話眼瞓要走,最後行到灰熊山谷都捱唔住...話要番屋企搵妹妹喎...所以細妹同妹夫就帶佢離開。我哋就繼續去toys story land到玩,哈!唔駛點排就玩到彈弓狗,呢個比相像中快,所以囝囝又話驚喇...
呢到冇其他啱囝囝玩o既遊戲,於是轉戰winnie the pooh,然後再去埋巴斯光年射槍。當hubby,細佬、弟婦同大妹去space mountain時,我見馳車天地可以俾momo揸車車,所以就鼠咗去玩...就係咁...一玩連parade都冇得睇...結果俾hubby話我走咗去又唔出聲,成村人搵我同momo...well...

沒有留言:

張貼留言