2013年9月5日 星期四

兩歲生日正式上學

估唔到momo兩歲生日,就要面對人生一大挑戰 - 獨自上課!今日係正式上課天,冇得再陪上堂,囝囝要自己番足三個小時。雖然之前同佢睇故事書講上學去,不過我都預咗作用唔大。呢個咁痴身o既小朋友,點知會爆喊...係視乎佢喊幾耐啫...

hubby同我一齊送到佢去學校門口,園長親自抱起佢行落樓梯,即時聽到佢大喊媽咪...會唔會喊到攰瞓著呢?事關佢朝早7點幾起身都未瞓過...不過我答應佢放學時會買定生日蛋糕接佢,希望佢記得唔好喊咁耐啦~~~

離開之後,hubby上深圳開會,我就去物色生日蛋糕。下晝天氣唔好,持續落雨,考慮咗好耐拎唔拎蛋糕,因為我好肯定放學個情境係拎書包+抱momo+拎傘子+拎蛋糕+五分鐘路程包扶手電梯行斜路上巴士...明知會好難搞,但為咗承諾同為囝囝打氣,做一次鐵人媽媽都要!!

接放學時,見到佢由老師拖住上樓梯都冇喊,嗰刻心裏面已大讚佢叻仔!咁啱班主任係門口,我問老師佢有冇喊,老師話佢喊咗一陣,之後都冇再喊啦,不過就好攰咁 (由朝到而家都未瞓...)。我俾momo睇有生日蛋糕,原本頗具疲憊o既佢即刻話想食,個樣開心番晒。當然,蛋糕要等埋daddy先一齊切,於是我抱住佢踏上回程之路,雨勢一直都冇細到,冇諗過咁都俾我捱到上巴士...上到巴士,囝囝都即刻瞓著...咁即係代表落車到番屋企段路仲高難度...momo,第時大個要錫多啲mama!

成朝未瞓,仲要上咗兩個幾鐘堂,累極的小朋友瞓到接近晚飯,hubby番到先醒。隨即落樓下商場食大餐,再番上屋企切蛋糕。囝囝見到個蛋糕已經即刻想吞入口咁滯,等唱咗生日歌、吹完蠟燭就急不及待要吃。哈哈,個栗子mini真係足足俾佢差唔多食咗一半。

兩歲大個仔,雖然都未戒到片,身型又偏瘦,不過佢食得是福,情緒言語認知發展自理能力都令人滿意,是大家眼中的乖孩子!有這樣的一個寶貝兒子,這兩年的全職辛勞總沒白費~~~

沒有留言:

張貼留言