2013年9月4日 星期三

新生適應日第二天

今日係番學之前氹到momo瞓咗晏覺先,所以可以參與活動。不過,其實都仲係下畫一點幾先瞓,其實係正式番學o既時間...點好呢?如果唔瞓覺番學,就算頂到放學,都攰死啦。但囝囝自從只小睡一次之後,好多時就算朝早七、八點起身,都會一路到下午一、二、三點先瞓,一瞓就兩三個鐘...真係要諗諗,係番學前要佢瞓一陣。

去到課室,當然要點名同埋要同老師講午安啦,然後就去另一個課室到唱遊。老師今次叫家長企係課室外面,小朋友入去圍成半圈咁坐...之但係momo即刻死命咁拖住我唔肯自己入去,仲要喊晒口...老師見到咁,就俾我同另一個爸爸 (佢個囡囡又係喊)陪住入去。囝囝有我抱住坐,就梗係唔驚啦。最初老師一齊帶唱歌時,啲小朋友都ok,但過咗幾分鐘後,就開始有啲喊要搵媽媽,個場面都有啲混亂。不過都有幾個都完全冇事,可以自己坐定定。有啲真係安撫唔到o既,老師都有俾啲媽媽入黎。

呢個時候,我係到諗...真係辛苦晒啲老師,聽日所有小朋友都要自己番學,到時肯定哭聲大合奏,咁混亂可以點?!

唱遊完畢又係洗手間時間,點知momo唔肯拖住行,扭我抱,結果跟唔到條隊,冇入到洗手間...番到課室就係茶點時間,momo以為今日又係食蛋糕,點知係食三文治。最初佢唔要,話想食蛋糕,於是我話:「你唔要,咁請媽媽食。」我就扮放入口,佢即刻好緊張話要番,好乖咁食晒...走o既時候,每個小朋友都有汽球拎走。

明天momo兩歲,亦係正式自己上學,三小時。希望佢早日適應,喊少啲... (雖則我預咗佢爆喊...)

沒有留言:

張貼留言