2013年9月10日 星期二

適應上學

第四日獨立上學,momo入校門冇喊丫!校長拖住佢入去,我係玻璃門偷偷望入去,見到佢跟住老師扶住樓梯自己行落去,好叻仔喎!
到我接放學時,成個門口塞滿人,有N班小朋友見到親人已喊住行出黎,momo排到最後,佢離遠望到我,見到佢口型講咗兩聲mami,但冇即刻衝出黎又冇喊,等老師拖住再交俾我,真係乖,當然要即刻大讚吓佢先得啦~~~

3 則留言:

  1. Annie, 早安!小高來了,自從開左學真係忙左好多,你明啦!遲d我校會舉辦兩天的open day,因為十年一次,所以都幾大陣象... 如果有空也歡迎你們一家三口來參觀!^^
    講返momo先,好叻仔,仲大個仔左好多添!小高姐姐很想你們,不如約實某天出來聚聚呀!FB Message再傾!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高,幾時open day呀?我都想黎八吓,不過momo十月同十一月啲interview好密,所以要睇夾唔夾到...而家個blog冇得私有化,冇咁方便...

      刪除
    2. Annie, 早上好!我校open day在2 & 3 Nov 星期六及日,到時你們再看看時間,唔得都唔緊要架!
      係...我覺得無得私有化真係好唔方便...所以仲搬緊地方建立小天地。

      刪除