2014年8月21日 星期四

momo 發惡夢

成晚都好無助,momo半夜兩點幾係到大叫大喊,問佢咩都話唔好,問佢想點又話唔知想點。我直頭開咗燈,一路平靜同佢講嘢,但佢都好似不受控制咁係到發忟憎,搞咗都有大半個鐘,先瞓番,但仲係瞓住咁係到發開口夢講唔係,唔好。
我覺得佢發惡夢,昨晚係6299到食飯時扭計,又係大喊,俾mami罰企。
唉!但都唔駛咁對我呀,半夜黎㗎,得我一個好驚㗎,個人醒晒,成晚瞓唔番,諗住瞓唔番打blog, momo keep住間唔中係到叫,除咗病,第一次反應咁大。
然後6點幾,又陷入神志不清衰喊狀態,我講咩都聽唔入,聲都沙埋。
最後,俾咗啲水佢飲,趴咗係我個身到瞓。我都唔敢郁到佢,好驚又黎過...朝早瞓醒,好似完全冇發生過咁精神爽利,難為我驚咗成晚...

由於今日有師傅上黎搭棚換冷氣,都冇帶momo去玩。但呢個小朋友對搭棚同裝冷氣機都好感興趣,係咁走入房睇發生咩事,哈哈!yeah! 主人房冇咗冷氣用兩個月,終於都換到個新冷氣啦...真係等業主跟進咗好耐啦!

沒有留言:

張貼留言