2014年8月1日 星期五

上海之旅Day 1

自從過年後,hubby就接近個個星期都飛,飛到連momo都話要搭飛機。終於momo都恨到喇,可以同mami出發去搵daddy喇!朝早仲要mami叫醒佢,先知自己搭飛機,哈哈~
當然,佢一知道有得搭,就即刻好興奮,第一句就話:我有證件可以搭飛機!
離開屋企開始,佢就幫手推行李箱,直至去到櫃位check in,點知呢一推,竟然唔捨得個箱?!佢見到個箱去咗行李帶到要寄艙,就即刻喊住話要...佢應該以為會冇咗個箱,所以先咁反應,真係儍豬!
上到飛機,有自己位坐就梗係開心啦,全程係到講嘢,問嘢。問得最多係:(飛)得未?好彩班機唔算要delay得耐,比預期時間都係多十分鐘到。起飛時,momo都冇乜特別,因為佢開始睇佢最鍾意嘅cars,但有時一宣佈,佢就好唔耐煩咁話:我想睇 (因為一宣佈,PA就要暫定畫面)。
除咗有自己住之外,都有自己嘅兒童餐,但佢對主食冇興趣...成個機程,基本上起飛升降嗰刻都冇問題,但中間坐唔定咁,又起身,又想坐我大脾,尤其有時有氣流出現要帶番安全帶時,就唔太合作。
到上海後,daddy公司司機嘅接我哋去公司到。呢到天氣唔太好,落雨又起風。天氣預告話會持續兩三天。去到daddy公司,雖然佢話今日會早走,但要開埋個會先,放是兩母子係daddy房到等。一等都成個鐘,我哋只係食咗飛機餐,冇食lunch,好彩momo又唔覺肚餓咋。
終於等到daddy開完會走,先番咗住處到放低行李,就出發去ifc食晚飯。俾樂天皇朝嘅八色小籠包吸引咗,入去仲有窗口位坐,可以順便睇吓景色,哈哈!飯後,獎momo食個雪糕,見雨停咗,就漫步回家。
momo沿路不斷問:個頂呢?(興建中嘅上海中心仲未封頂,有時又俾雲遮蓋,momo就不斷向上望發問,真係好搞笑!)

沒有留言:

張貼留言