2014年8月2日 星期六

上海之旅Day 2

朝早在家食cereal早餐,就出發去上海科技館。未入場已經見到相當多人出入,入到館內差唔多個個展館都要排隊咁滯...參觀指南有幾條推薦路線,但我哋時間唔算多,所以只係揀咗兩三個展區睇。最啱momo o既係彩虹兒童樂園,有滑梯玩,可惜我哋最後先去到,又差唔多食午飯,只好擋住唔俾momo見到。唔係玩一次都要排十幾個小朋友先玩到,咁到時就午餐同下午茶一齊食喇...
中午去食小輝哥火鍋,我哋食到最尾,momo已經瞓著咗lu...打的番屋企到瞓個晏覺,就準備去東方明珠塔啦!hubby同事黎接我哋一齊去,佢哋有世叔伯係明珠塔辦公,所以我哋先可以避過外面o既超長龍,經特別通道入到塔底排隊搭升降機。(講真,呢啲咁熱o既天氣,帶住一個咁細o既小朋友,要排一條可能三小時先入到場上到個塔o既隊,真係可免則免。唔係識人可以咁入場,我哋真係唔會去呢個景點!)大約15分鐘左右,就到咗267米o既旋轉餐廳,開始享受日落下o既自助餐喇!
由天光食到天黑,再到263米同259米o既觀光層同遊人迫,跟住要惡夢地排上一個小時,先返回地面,真係諗都冇諗過咁離開都咁難...
週末o既上海,到處都係人,啲主要觀光點被各地o既遊人攻陷,明天都係hea遊好啦~

沒有留言:

張貼留言