2014年8月6日 星期三

momo走失了!

今日momo係樓下走失咗,驚到我喊...
事發時剛從超巿出來,我剛接完電話,momo開始自己向前跑,我沒有刻意去追,諗住佢都好似平時咁唔會行得遠就停落黎等,但點知沿路行到扶手電梯口都唔見,即刻去咗電器店門前滙合親戚先,再分頭搵吓。沿路我入去文具店同玩具店都唔見,望扶手電梯下層又唔覺,入番超巿,直至行到cashier都唔覺,正打算離開時,諗住問吓啲staff見唔見momo (啲收銀員好多都認得囝囝),就俾我見到momo同兩個ee一齊。兩個ee原來都係同屋苑嘅,話問過囝囝知唔知mami電話,佢又唔識答,佢哋都驚有人帶走佢,所以企咗係到等。原先我以前呢個小朋友唔見咗mami會喊,點知我見到佢完全冇喊。唔該兩位ee再抱番momo走時,我忍唔住喊住同佢講嚇死媽咪,但momo都冇乜反應,仲係咁問:媽咪你去咗邊?好明顯佢只係覺得我行開咗...

呢排momo變咗另一個人咁,成日衝衝衝,唔係以前咁坐定定。今日就係唔想追佢,一追以為我同佢玩,點知就咁。我諗連daddy都估唔到囝囝會咁,而家一定一定要叫佢拖實!


今日搞到hubby表姐都擔心埋一份,仲爭啲叫咪搵㗎啦,真係唔好意思。同表姐&表表弟林bebe食個lunch,再番上樓玩咗個下晝,分享吓育兒同全職媽媽嘅生活,都幾唔錯!

2 則留言:

  1. 一見標題已經嚇C小高啦,好彩搵得返,也好在o係屋苑附近走失,換轉o係出邊真係好危險。momo真係要跟實爸爸媽媽,唔好要父母擔心。

    回覆刪除