2013年12月12日 星期四

momo人生第一次台上表演

今日學校聖誕表演,全校小朋友分班別都有表演節目,仲要去到浸大會堂到舉行,真係好大型咁呀~
呢日係冇校車接送,而且小朋友要預早一個多小時去到彩排,所以都係揸車去快啲。送咗momo去彩排之後,我同!hubby就去canteen食個早餐消磨時間,眼見成個canteen都係幼稚園啲家長,真係墟冚。入場時,見啲小朋友已換晒服裝準備坐咗係前排,但我哋搵唔到momo,園長話小組班小朋友係化妝間到休息。
到表演節目開始,第一場聖景,講番耶穌基督誕生時嘅情況,高班啲小朋友真係表現唔錯!輪到momo嗰班表演時,我哋係到諗佢會唔會好驚會喊,但見到佢都跟住老師做動作,仲肯戴住帽子到完場,真係要俾個叻佢!畢竟只係得兩歲三個月嘛!
成個節目完晒後,hubby提議去赤柱食lunch,於是經由紅隧同香港仔隧道出發。我見一場嚟到,就試吓順便搵Ceci同小高見面。小高就好熱情咁邀請我哋到校園參觀,咁我哋食完lunch就去咗探班喇!
後來,小高知道momo好鍾意食蛋糕,仲請埋我哋去佢屋企到嘆,仲又食又拎添呀!真係多謝晒小高呀!
離開時,擔心塞車,於是取道柴灣方向,經東隧同獅隧去沙田食晚飯兼睇燈飾。最後經城隧返家,一日過五條隧道,破晒紀錄呀!
(momo啲頭髮真係好啡,拍埋我到影相好明顯。其實bb嗰陣,都有好多朋友仔話佢白雪雪又金毛,好似mix,唔知再大啲係咪仲係咁,咪俾訓導捉佢染髮~~)

2 則留言:

  1. 我miss呢篇分享添 ~ 好開心,也謝謝你們一家來探我,可以見到你們之外,最雀躍momo好嘗面,蛋糕吃完一件又一件,令我好有滿足感,謝謝喔 ~
    當日見momo真係大個左好多,好喜歡的招牌笑容,一笑就覺好冧了!
    Annie 歡迎再次光臨寒舍。^^

    回覆刪除
    回覆
    1. momo: 咁下次我再黎時,我一定唔客氣添食再添食o架!

      刪除