2013年12月29日 星期日

與囝囝分開活動

今日有三場活動,但因為時間關係,我只可出席TeacherZ的午餐聚與中同Ellen的婚禮,而momo同hubby就去咗莊聚。其實我都好想去莊聚o架,但係中同結婚一生人一次,都要去祝賀吓o既,惟有少去一年莊聚啦...
婚禮地點係大圍o既神學院,TeacherZ成員都就我係沙田食lunch,我先趕得到見埋佢哋先去婚禮。今日見番舊校部分學生,佢哋miss結婚,又點會錯過機會見吓婚禮場面呀,哈哈~
影咗大合照之後,hubby就同momo揸車黎接我,順便車埋舊同事彬family走。
似乎今日momo唔跟我係啱o既,佢去大食會,又有蛋糕吃,仲有小朋友同佢玩!

沒有留言:

張貼留言