2013年11月9日 星期六

第九個K1 interview - 學之園

朝早去顯現堂交留位費,然後去青衣公園玩咗一陣,番到屋企momo就瞓咗陣晏覺。

中午係啟思家長日,同hubby帶埋momo一齊去見老師。去到學校,momo個個老師都好驚咁,就連班主任同佢打招呼都即刻攬住我 (好明顯又係到嗲~)。校長見到囝囝,話佢叻仔咗,番學校到門口可能仲要搵媽咪,但行樓梯落去班房時,就冇帶媽咪媽咪咁講喇。
到我哋接見個時間都仲等咗一陣先有得見班主任,鄧老師同陳老師負責見家長,江老師就負責接待。我見鄧老師係班房出黎時見到囝囝係叫佢英文名,唔係中文名喎。陳老師見我哋時,就話momo講多咗嘢,同埋食茶點係會添o架 (哈哈,我日日問佢有冇添,原來佢冇講大話~~)。番到學校都投入啲活動,入到班房會同啲同學仔講嘢,班入面仲有一個同學好friend。最後老師話係屋企多啲訓練佢啲小肌肉,例如玩泥膠、扭樽蓋之類咁,同埋俾心機戒片 (我都好想快啲!)。

見完老師,就出發去學之園面試。面試前去咗隔離餐廳食啲嘢,我就帶囝囝入學校,hubby係出面等)。係門口登記完,就係學校大堂滑梯到玩住等叫名。面試分三部分,要跟組去唔同課室。
先是個人面試,老師問囝囝叫咩名,同邊個黎。佢都好順灘咁答咗老師。老師俾咗幅家居圖片小朋友睇,然後拎四張圖卡出黎,分別有鐘、電話、鎖匙、床,要小朋友講出卡上物品,再指出它們在圖片上的位置。認物件同位置都ok,係鎖匙太細,要睇咗一陣先搵到。老師有問鎖匙、床同電話要黎做乜,不過momo都唔係好答到。
完咗呢部分,就同班房入面其他o既面試小朋友排隊去第二間課室。呢部分一組五個小朋友要聽NET唱砍做手勢講指令,再考小朋友將兩個相同o既水果配對,老師會先拿一個,小朋友再拿另一個。momo都有反應,同拎啱水果。
最後就成組去另一課室填問卷。小朋友坐係隔離睇故事書,然後校長會入黎講介少少同有答問環節。最後由小朋友拿問卷俾校長,校長會比禮物小朋友 (係學校自製o既教材,比起啲送餅同糖o既名幼,呢間啲禮物真係實用)。

今日momo表現都好正常,其實佢有答老師自己名,又做到啲task,我已經覺得佢好叻仔,但等緊面試時,見到好多個樣好大個o既小朋友。我偷聽到話未夠三歲,咁即係上年年尾出世o既超大b啦,囝囝先得2歲2個月,差唔多大成歲,呢間收得好少位,睇怕機會都唔大喇!

沒有留言:

張貼留言