2013年11月1日 星期五

第六個K1 interview - St. Catherine

今日st. cat o既面試時間係下午,所以又要幫momo請假。朝早同佢去咗公園玩咗陣,等佢面試前瞓個好啲o既晏覺。
st. cat o既面試內容,真係好似考十項全能咁滯,短短o既時間,但就有好多task要完成。momo表現都正常,冇喊,做到少少指令,都真係進步咗好多!

因為我報英粵班,所以面試只有兩部分。全英momo一定冇反應,所以我揀廣東話in。
第一part係齊齊玩lego,分一批批小朋友(四五六個左右)入去,個lego房有四張枱,全部坐晒小朋友。見到都有小朋友喊,入去前仲有個唔肯入,momo就好興奮咁,慢慢行入去,都算叻仔o架啦~ 小朋友坐埋枱玩lego,家長坐係課室四周睇住。然後負責老師會過黎枱到,逐個叫小朋友名,睇佢識唔識回應。跟住,老師會用手指公仔,同小朋友打招呼,要小朋友同佢shake hand。momo最初都唔太肯玩,要搵我一齊坐低,咁好彩都坐得近,冇扭計,但都唔係好回應老師。而我哋張枱都只係得一個小朋友回應到老師同埋shake hand咋。間房其實計埋家長都成二三十人,又有小朋友喊,又有坐唔定o既,其實都好嘈吓...

第二part就係一個老師面對面in。一間房有三組,去到老師會叫家長填問卷。一頁紙有四條問題,但我要八卦考momo啲乜同反應,所以填吓又偷昅吓...
一開始老師放咗唔同顏色o既旗仔同其他物品o既紙牌係枱面,叫囝囝拎黃色旗仔,咁啱支黃色旗仔係中間面前,佢就拎起咗 (我填緊問卷時昅到,即刻偷笑...)
老師拎咗三個唔同顏色扎埋一齊o既紙筒出黎,叫囝囝將支黃色旗插入藍色紙筒到。因為藍色最近佢,又俾佢插啱咗...(我又係到偷笑,因為momo都唔太識分顏色,咁扶碌咁做到顏色o既指令...)
跟住老師拎張大咭出黎,入面全部黃色物品,老師叫囝囝搵鴨仔,佢指到。老師指住香蕉問佢係乜,momo即答nana。老師問佢好唔好食,佢話唔得。老師問點解,佢呆咗 (哈哈)。然後,老師拎把梳問佢係乜,囝囝唔識答。叫佢係張黃色圖入面搵一模一樣的指番出黎,囝囝都指唔到啦。
然後...呢個task就勁啦...得兩歲人仔都唔知邊個會識做...老師拎咗兩塊綠色三角形同一塊啡色長方型木板出黎,示範一次砌咗棵樹,然後叫囝囝砌一次。我見momo都有試,但又點會識砌呀。之後,老師拎咗積木出黎,叫佢拎兩粒細積木疊高,佢都唔係好做到。
接住,老師拎張白紙放係枱面,問囝囝想寫嘢要用乜,叫佢去後面個籃到拎...個籃係啲幾層o既手推架黎,當然入面唔止係筆啦。(背住我做,我見唔到佢揀乜,就聽吓囝囝o既表現啦) 我聽到老師話唔係拎車喎 (果然佢係見車就一定拎車想玩...),然後老師話要用筆畫,叫佢拎支筆,咁佢又肯拎支筆番埋位喎!老師問佢呢支係乜,佢答老師係筆。老師叫佢畫圖畫,佢又肯畫幾筆。
最後老師叫佢唱首歌 (都唔識唱,預咗唔唱),問佢唱咩歌,佢答老師︰唱ABC (哈哈,竟然答!)於是老師就唱一句引佢,見momo咀郁都想試咁,但都係冇唱。然後,老師話仲識唔識第二首,佢答巴士 (即wheels on the bus),咁當然都係冇唱啦...
離開前,老師送餅餅俾佢,冇主動講多謝,但指佢都有講thank you。

講真,對9月出世又慢熱o既仔仔黎講,全部指令咁多,就算唔識做,都好神奇咁聽老師講做吓,我覺得佢已經超晒班啦。幾千人in,雖然都係陪跑多,咪當見識吓囉。而且,我好滿意佢今日表現呀,比起最初in嗰啲,真係好有進步呀~~~


沒有留言:

張貼留言