2013年11月2日 星期六

第七及第八個K1 interview - 根德園及劍鳴

其實今日有五個面試,但時間撞晒都去唔到咁多個,而既然momo有am offer,咁就唔好咁辛苦走咁多場,同埋可以去九龍塘名幼見識吓,所以就揀咗KV同KM in啦。

12/10 10:15am 荊冕堂士德 (pm waiting)
17/10 3:15pm 顯現堂 (am offer)
19/10 9:30am 綠楊
26/10 10:40am 荊冕堂葵涌
1/11 4:15pm St. Cat
2/11 9:30am 海濱方方
2/11 10:00am 荃灣迦南
2/11 11:00am 嘉言
2/11 11:00am 根德園
2/11 1:30pm 劍鳴
9/11 3:10pm 學之園
30/11 12:00pm 康傑

hubby揸車,去到根德園時間啱啱好,連隊都唔駛排,我陪momo入。根德園分開男同女in。勁準時,又快,十五分鐘搞掂晒成個面試。
二對二,一個老師同小朋友玩,另一個老師問家長問題。因為同步進行,又要答老師啲問題,我都唔知考咗momo啲乜,只係望到有手抓板、砌圖咁...連有冇問momo問題,佢有冇答到我都唔知...
老師就問咗我以下問題︰
1. 小朋友同邊個住
2. 平日邊個湊佢
3. 屋企主要用咩語言溝通
4. 週末做咩
5. 小朋友係街扭計會點做
6. 戒片未...會唔會番學前戒到
7. 點解揀呢間學校

老師問晒呢啲問題之後,就叫momo唱歌。囝囝都係冇唱到呀,老師叫我一齊唱都係冇唱到 (預咗...)。跟住老師叫momo揀張哈哈笑貼紙,我叫佢講thank you。

離開前要去排隊交張報名表,老師叫小朋友名,再叫佢係籃仔到揀粒瑞士糖 (應該係睇小朋友識唔識講多謝)。囝囝都有(係提示下)講,然後揀一粒就開心離開。
in KV冇扭抱冇喊冇扭計,實在叻仔!我見都有小朋友喊 o架!

之後去又一城行咗陣,見有BMW車展,momo即刻話要坐。係反斗城買咗架Ferrari搖控車同馬路地墊俾囝囝。原本諗住俾佢食埋飯先,但food court又多人,於是買個包頂住先,等見埋劍鳴再去食嘢。


in咗三間九龍塘學校,對劍鳴感覺最好。啲task真係兩歲小朋友會做到,有嘉年華俾小朋友,又有家長義工幫手,啲老師都好nice。
劍鳴唔駛問家長問題,因為面試信已寄埋張問卷填。
形式係一個老師見小朋友同家長。
老師先問momo叫咩名同幾多歲 (囝囝答咗自己中文名同埋講兩歲!驚喜!)
跟住老師俾咗個會襟制彈出黎同形狀配對o既玩具佢玩,玩咗一陣就收拾。老師又用手偶問仔仔眼耳口鼻(都有指到)。然後有四張咭,分別係蘋果、杯、手同香蕉 (囝囝答到apple,杯,手同banana,有同老師give me five)
老師繼續拎咗兩個膠碗同三粒積木出黎,叫momo由一隻碗放去另一隻碗,再疊高三個積木 (囝囝竟然老師未講疊積木,就自己疊起咗,哈哈~~~)
接住,老師拎咗個有四個圖o既手抓板俾囝囝砌番。最後同囝囝玩推車仔。呢關點會難到佢呀,日日都係屋企玩車o架啦!老師推俾囝囝,囝囝又推番俾老師。老師係地下推出去,叫佢執番俾老師,佢都照做晒。最後送咗個火箭玩具俾囝囝,提咗有講thank you。

真正一個面試裏,所有task都做到晒!而且每做完一個task,老師都有讚囝囝,唔似SC,KV咁去考個小朋友,感覺真係好好,只係KM得咁少位,啲task基本上個個小朋友都應該做到,收o既機會都應該好微啦~

呢三個名幼o既interview,momo o既表現都唔錯,hubby話如果收咁點?我就話冇咁易啦,細仔點都難...

剩番學之園,康傑同培正就玩完個遊戲啦,yeah~

完咗個interview,係啲攤位到買咗啲書俾囝囝,然後佢一上車就瞓咗。

揸車過海去北角,約好莊聚探Letty bb,最後得我哋同Winnie到咋...

沒有留言:

張貼留言