2013年10月19日 星期六

第四個K1 interview - 綠楊

是日面試時間0930,momo一向早起早睡,可以食埋早餐先出發。

綠楊的面試流程都好流暢,早到十五分鐘,在其中一間課室玩住玩具等叫編號,然後就以小組形式,排隊到所編的地點面試。
整個面試應該有三部分,冇一定次序。開始前主班會講番注意事項。家長要在一旁坐,幾個老師會黎拖呢組o既小朋友逐個部分咁玩。當老師一黎到momo面前,佢已經唔想去,咁唯有我陪佢出去。(主任已講明分數會調整)

老師先帶momo去其中一張枱,俾咗幅冇眼耳口鼻o既面,要佢貼番相應位置。momo先拎眼睛,位置都啱,但其他就亂貼啦...(嘩...細b都真係好難識貼到啱晒啦,如果叫佢指或指住問佢,反而會啱囉...)跟住,老師拎咗四塊木puzzle,老師砌兩塊,momo砌埋其餘兩塊(呢part其實唔幫佢砌,係一定砌到o既,仲要係車車,momo一見到佢就指住話mini~~~哈哈,老師邊會知你講緊mini cooper)。

然後,到大肌肉部分,老師要momo拎個大波波,行跨過啲紙積木磚。momo一見個波即擰晒頭(波波表面係凹凸不平,有啲吉吉嗰隻,我諗囝囝係驚拎起手個感覺...都唔明點解要用呢種波波...),所以就算我陪埋佢行,佢都唔肯試,呢part當然冇完成啦...

最後到英文部分,見有兩個net,我諗係英文,但momo根本連坐都冇坐埋枱,係咁話驚,可能個男net有鬚...呢part考咁我都唔清楚,我見枱有pear, orange同啲玩具字母。
每個小朋友會收到波波做禮物,momo竟然擰頭話唔要...well...莫講話要主動講thank you...

綠楊呢個interview,真係大b先會做到啲task,好似momo啲咁有分離意識o既細b,又點可以自己完成晒,擺明係收大b啦...不過,momo呢一組都冇乜邊個唔係媽媽陪住出去,而囝囝冇喊,其實都收貨好叻啦!況且,都預咗綠楊唔會收佢,就當見識吓啦!


完咗interview,我哋係綠楊坊食早餐,之後帶momo去6299到,然後就同老公兩個人去拍拖,入咗鯉魚門,又去參觀郵輪碼頭,食埋鐵板晚餐先番去接囝囝,哈!好耐都冇試過!

荊冕堂士德今日收到信,得pm waiting,寫信都搏唔到有second in...不過封信可以回覆是否保留申請,咁就保留同再寫多封求位信俾校長啦。

下個星期仲有一場面試,如果十月呢輪一個offer都冇,真係要慨嘆啦~~~ 細仔加慢熱真係好慘,遇唔到一個有緣o既老師...我諗啟思都係要交留位費先好啲。

沒有留言:

張貼留言