2013年10月17日 星期四

第三個K1 interview - 顯現堂

顯現堂面試係平日下晝,變咗要幫momo同學校請假先去得...

成個流程要接近一小時先完成,事關呢間幼稚園o既校長會親自接見每一位申請者。入到學校,已見有好幾位小朋友係地墊上玩緊,我哋交咗面見證俾老師之後,momo都於同一地區玩吓玩具。今日佢對廚房玩具特別愛好,時有其他小朋友黎拎或一齊玩時,佢會嘗試阻止人哋拎或拎起啲蔬菜玩具緊抱胸前...
呢個時間,都有老師間唔中行過黎同momo傾吓計,問吓佢叫咩名,玩緊乜嘢咁。雖然囝囝照樣都冇答,但都有同老互動 - 用隻杯cheers,請老師飲...玩咗大約十五分鐘,老師就叫排隊上二樓參觀學校同埋副校長簡介課程。副校長係男士黎,我都係第一次見幼稚園教師團隊有男士。momo好叻仔呀,上樓梯自己扶住扶手行,完全唔駛我拖住,我諗係啟思呢個幾月訓練有素!
上到二樓中央係個大肌肉活動範圍,課室係四周。副校長話小朋友可以自己隨意玩住先,家長就集合去聽課程簡介。起初momo都自己玩咗陣,轉頭見我行開咗就即刻叫住「媽咪」「媽咪」。離遠見到我時,仲即刻行過黎抱住我對腳係咁話要抱...好彩副校長話小朋友要陪住都冇所謂啫,於是我就邊聽邊應酬呢位痴身少爺。副校長好概括講完後,各家長小朋友繼續留守係大肌肉活動範圍等候與校長面見。momo就同我玩配對蛋蛋,佢上咗手之後,好快就可以搵到相同形狀配對好。而呢個時候,有對母女就過黎一齊玩。正當momo同呢個小朋友係膠籃到拎啲蛋出黎o既時候,個女仔好唔鍾意,一手搶咗成盤配對蛋蛋,仲要擲晒落地...跟住仲出手打momo。好彩囝囝佢好專心咁砌緊佢手上o既蛋,冇見到成個過程,而且背向住個女仔,都唔知佢出手想打佢 (如果唔係,囝囝一係就喊,一係就有機會會還手)。冇打到momo我當然唔會追究,就算係,我都會帶囝囝行開,免得影響佢情緒 (仲未見校長o架嘛...) 女仔o既媽媽即刻鬧佢又打佢手,其實咁樣處理都唔好,如果呢part有老師見到係計分o既話,都唔會收呢個小朋友啦。
等到接近學校o既放學時間,老師安排咗我哋入其中一個課室繼續等...其實成十個八個小朋友,加埋家長,個課室都好滿吓,玩玩具又已經咁耐,就抱住囝囝視察吓課室啦。直至老師話學生已放學,可以去番大肌肉活動範圍到等候,所有人先有多啲活動空間。臨離時課室時,俾囝囝見到有車車玩 (弊!),好彩今次佢肯放番低,同車車bye bye又冇事行番出課室...唔係唔駛見校長就走得啦!
終於只係等咗一陣,就叫momo個名啦。入到去坐低,校長問囝囝叫咩名(冇答),校長話唔緊要,俾咗個入圖形o既玩具佢,叫佢將三個圖形入落去,又叫佢唔駛急 (都好順利咁完成)。然後校長拎咗個真蘋果問佢係咩黎 (答咗蘋果),再拎橙 (猶疑冇答),校長話係咪橙 (點頭),再問多一次叫咩名(答Alfred),最後叫囝囝抽禮物 (我問佢要講乜,有講thank you)。校長俾咗份環保袋同張交待幾時出結果o既通告我,就話可以離開啦。面見都應該冇兩分鐘...我叫囝囝同校長講bye bye,佢有講,仲拍番好凳,自己拎住個環保袋行出課室。

成個流程咁耐,但見校長只係兩分鐘,其實都唔知收生標準係乜?究竟等候o既時候有冇計分?Anyway,momo表現正常,冇好似in士德咁就好好啦~

2 則留言:

  1. 加油呀Alfred!! 呢個女仔真係好有宇宇既影子啊,哈哈! 唔使in都得啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝Linda ee,Alfred啲interview都完成咗8成,等出晒結果再同大家匯報。

      刪除