2013年10月12日 星期六

第二個K1 interview - 荊冕堂士德

朝早等momo食完早餐,再等埋hubby起身,就出發去面試啦。雖然係第二個K1 interview,但其實呢個先係今年真正報名o既第一場。

係學校登記咗之後,先去聖堂到坐咗一陣,然後就跟住一組一組等安排上課室。一個課室有幾張枱,每枱三個小朋友,枱面有三籃玩具, 玩住就有老師行埋黎同小朋友傾計。一位家長坐小朋友隔離,另一個要企係課室周圍。我哋見枱面有籃車仔,於是就俾momo玩住。


老師先問咗同枱一個女仔,個小朋友表現好好,老師o既問題都答到晒,有多謝老師禮物。然後老師過黎,同momo打招呼,問佢叫咩名(唔答,玩車),老師再問佢係咪叫倬毅(眼睛繼續望住車玩),老師話倬毅可唔可以指鼻哥俾老師睇(唔理,玩車),讚佢玩車叻再問(都係玩車),老師拎六七塊積木叫佢疊高(冇理),老師示範(momo疊咗三塊,之後唔砌)老師拎塊綠色問係乜顏色(唔答,同佢都唔識答)老師問我佢係屋企講唔講嘢,我話講,momo就話:掛住玩車,老師同我自己笑咗,老師拎咗大中小熊仔,叫momo拎最大隻放係車車到(momo最初唔理,跟住隨手拎最近佢嗰隻,放去車車到),老師送禮物俾momo(最初唔想要,接咗老師叫講多謝唔理,老師走咗就講啦)。同枱另一位小朋友都係答晒老師問題,咁比較,其實都知momo冇機會...


點知最後老師叫所有小朋友收玩具拍好凳,就係呢個時候,momo唔單止唔收,仲要架架拎番出黎話唔好,我話要bye bye車車,佢就開始喊,幫佢放咗一兩架,就喊大聲啲添!唔好話拍凳,連tidy up都做唔到。最後,有下一輪小朋友入黎,我同佢講放低車,俾餅餅你食,佢即刻收聲仲放低 (激死)


上星期hubby去簡介會,校長俾咗提示,話小朋友要有禮貌,肯講嘢同埋眼神交流,momo冇樣做到,仲要扭計,我都未見過momo表現成咁,就算N班啲interview都唔係咁的...hubby同我都失望o架。尤其係hubby,佢真係好心儀呢間幼稚園...不過事前我都有同hubby講過,第一場interview只可以當熱身,都唔可以期望momo有咩表現,始終佢慢熱,就算熟人都未必個個睬,可況係陌生o既老師...但係如果心儀嗰啲幼稚園都係咁in法,咁真係間間都bye bye


同hubby分析過,可能唔應該揀車車俾佢玩,佢太專注玩心愛o既玩具車,結果老師問乜都唔理。同埋呢種玩住傾計o既面試形式唔係太啱momo...


完咗面試,一齊食咗啲嘢,hubby就番工。我就同momo去參觀學之園後回家。番到屋企諗住幫momo寫一封求位信,係未出2nd in通知前寄,起碼搏有得2nd in家長同小朋友...


再收到一間幼稚園面試信︰

12/10 10:15am 荊冕堂士德
17/10 3:15pm 顯現堂
19/10 9:30am 綠楊
26/10 10:40am 荊冕堂葵涌
1/11 4:15pm St. Cat
2/11 9:30am 海濱方方
2/11 11:00am 嘉言

沒有留言:

張貼留言