2014年7月16日 星期三

親親貓咪

自寶儀搬近咗我之後,一直都想拜訪佢新居。佢都放暑假喇,今日安排到時間,可以順便俾momo同貓貓親近一吓!呢個小朋友一向都唔太怕動物,就算佢係驚,都只會退向我身後,但又好想同動物親近。當mami都示範摸摸動物時,佢就會急不及待都要參與一份!
今日其中一隻貓貓仲會「喵」回應momo,所以佢不停咁叫貓貓個名,一聽到佢喵,佢即刻好開心。寶儀俾囝囝餵貓貓食零食,佢都好投入。
不過,因為momo太興奮摸貓貓,最大隻o既貓貓以為囝囝拍佢,所以抓咗囝囝一吓。momo即刻喊到流眼淚,估佢係嚇親。我見佢隻手仔真係損咗流血,雖然心痛,但都教番佢堅強。我問佢做咩喊,囝囝識講︰貓貓打佢。我話貓貓唔係打佢,而係佢摸貓貓o既力度令佢唔舒服,所以還咗手...好在佢好快都收咗聲,之後繼續同貓貓玩~~~

沒有留言:

張貼留言