2014年5月31日 星期六

誕生1000天

Day 1000要好好慶祝,先同表弟去沙灘玩,但momo都仲係好驚海浪,連走近啲都大喊大叫,大部分時間都係坐係到玩沙。表弟第一次落沙灘,反而四圍走,就算走近海水都冇有怕。
係咁大對比之下,hubby又話我overprotect momo,黎幾多次沙灘,佢都會驚。問題係,momo怕水嗎?不然,因為去泳池同沖涼洗頭都唔怕的。要明白囝囝性格慢熱、怕生、喜觀察、需要安全感,強迫佢走近海水,試圖要佢跨越恐懼,呢個方法對佢黎講係唔work,只會令佢有更大陰影、更抗拒接觸。(當然,性格外向o既小朋友,根本唔需要推佢,都已經自己四圍探索了!) 但這就代表放棄嗎?保護過度嗎?不不不!應該要從根本了解這個孩子怕的是甚麼?只要知道囝囝所懼怕的東西,就能幫他克服,而非強迫他去面對。
或者這是男女之間思維的不同,爸爸見兒子經常拈人,以強硬的方法欲令兒子成長,覺得兒子需要磨鍊,可是,要由 0 即變 100,在我們的兒子身上是行不通的,尤其他年幼,亦需要安全感和信心。欲速則不達,明解嗎?
而我則認為循序漸進,才有利兒子成長。讓他有空間去改善,欣賞他的進步,鼓勵他去嘗試,激發他的勇氣,肯定他的實踐,慢慢建立自信面對困難。
小小心靈一旦受創,需花時間修補的,何不先了解他內心的想法才行動呢?

然後...
我︰momo你好驚浪係咪?
momo︰係丫。
我︰做咩咁驚浪呀?
momo︰....(唔知如何回應)
我︰係咪驚啲浪沖走咗momo呀?
momo︰係丫。
我︰啊!唔駛驚,浪好好玩o架嘛,有daddy, mami陪你o架嘛,咁下次再黎玩,momo唔駛咁驚o架!你今日都叻仔喎,自己行咗出沙灘同mami畢水喎,咁momo係咪都有畢到水呀?
momo︰有呀。
我︰係囉,你都做到o架嘛,下次黎,我哋又再叻啲!

momo其實係驚啲水會郁,會沖走自己,那向這方面著手,好快就可以開心玩水了!(Daddy強調,上年到布吉時,momo每次都肯落水,冇驚水,點解大咗會驚?well...一個人大咗,對事情有認知能力時,都會產生恐懼o架嘛,唔係點解人會越大越細膽喎...而且...momo上年都係怕浪的...完)

晚上到regal食大餐,momo因為太盡興,是日沒有午睡的情況下,終於在吃雪糕中途釣魚瞓著咗...


話時話,囝囝1000日大,都代表住我做咗1000日FTM啦,真係唔覺唔覺打咗份無薪工咁耐日子喇~

沒有留言:

張貼留言