2014年4月28日 星期一

親子繽紛世界

學校舉行咗個親子藝術活動,mami又可以去學校同momo一齊玩。
老師首先安排家長到另一課室作N班學校片段分享,從相片同影片裏面所見,momo好投入學校o既生活,音樂同體能活動都好有反應,真係感動到我都有啲眼濕濕。依個小朋友,雖然番到屋企唔多講係學校做咗咩,但見佢適應晒環境又開心,咁已經好足夠喇!

完咗分享會,家長就分兩組,一組先進入課室,另一組在課室外的角落活動。momo一見課室開門,又係第一時間彈咗起身去望我,仲要走埋出位叫mami,睇黎佢真係好興奮。又即刻係咁望實我,亦好主動俾mami畫花面。我即刻諗,hubby黎唔到,實在冇咗個機會了解在校園裏的兒子。我見有小朋友雙親皆未能出席,雖然冇見到小朋友唔開心,但我可以想像到momo見唔到mami黎o既失望樣子,所以我欣慰自己離開教育界,唔係我都一定錯失晒呢啲機會,要知道老師係冇al可請o架嘛!

2 則留言:

  1. 做FTM真係好偉大,雖然要面對抉擇、放棄某些事,但換來......一定會是更好的回報!

    回覆刪除
    回覆
    1. 未有家庭前,我可以全心全意放晒係學生身上,我覺得咁先係我做老師o既本份,不過我個人冇乜事業心,學校看重我時,我就想逃。既然有家庭,相夫教子更為重要!

      刪除