2014年4月13日 星期日

探馬b之一

探馬b活動陸續展開,第一場係baby Maris。送上蝴蝶髮帶做見面禮,嘻!


探完b,去咗真君誕戲棚趁吓熱鬧!然後再去運動場跑吓步~~~
點知番到屋企沖完涼,momo左腳背紅腫晒丫...其實momo跑步時俾小朋友推,唔知係咪咁跌親。因為hubby陪佢跑,我睇唔到,番到黎我見到,腫到咁我好想喊。hubby話佢都睇唔到個過程,但個小朋友推跌咗佢之後,仲爭啲想踩momo,好彩hubby見到即刻喝住咋。

我同hubby講不如唔好番學住先,但hubby話冇事啦,佢細個都成日拗柴,我話都唔會咁細個㗎。

2 則留言:

  1. 心痛c小高姐姐啦!媽咪睇到實痛心啦 ~ 陰功了!現在已好?

    回覆刪除
  2. 唔駛擔心,只係蚊咬,所以好番晒啦。不過,真係唔知點解可以腫到咁?!

    回覆刪除