2014年3月13日 星期四

親子小小運動會

今日學校舉行親子小小運動會,咁難得o既機會可以去學校同momo玩,mami又點可以錯過呢?個個小朋友o既家長都係約定時間報到,隨住園長步向活動位置。小朋友們見到爸媽都非常興奮,當中有啲即喊。而momo呢,我一眼就見到佢企咗起身,望向家長呢邊,係到搵我...一見到我就即刻好開心咁講mami,哈哈哈~
呢一小時o既小小運動會,其實有三個親子比賽。老師將全班分開四組作賽,家長陪同小朋友完成比賽項目。比賽開始前,小朋友排成一行做熱身,嘩~~~ momo好細粒!全班成三十個小朋友,囝囝係最矮嗰幾個...真係好搞笑!
完咗熱身,momo番埋位時開始唔想坐,係咁想去後排家長座到搵我,仲要喊出黎...最後同學仔媽咪讓俾我坐係momo後面,佢即刻要我攬實,well...園長經過都話︰「真係要痴住媽咪...所以小組班我哋唔搞觀課。」
不過,momo都好投入參與比賽,雖然最後我哋嗰組只係包尾得優異獎,但大家都好開心!最緊要見到momo同小朋友相處都好好,我指住啲同學仔問佢叫咩名,佢都差唔多個個答到。呢個仔其實只係平時鍾意嗲住mami,但冇我在場o既時候,都唔會有適應問題。

沒有留言:

張貼留言