2014年3月5日 星期三

30 months old

momo兩歲半啦,番學呢半年真係大個咗好多。雖然上校車仲係喊住叫mami,又成日扭mami抱,但佢自理同家事能力真係相當唔錯,大家見到佢都係讚口不絕,我真係好安慰!(當然佢暗地裏扭計鬧情緒係我自己受晒...哈哈)

身邊好多朋友都懷上第二胎,快要三年抱倆,就今年我已識得多過一打馬B。同hubby傾過,為自己身體打算,都冇意為momo添個弟妹,就讓他當個獨生子。雖然家中冇伴,不過佢有表哥弟妹,將來番學又會識好多朋友仔,都唔會太悶o既~

2 則留言:

  1. Annie, momo有今日的成績,全靠你教道有方,你真是小高的學習對象。一個人打理成頭家已經唔容易,還要把momo教得這麼好,你真的很棒!由衷敬佩!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係我想懶,所以訓練定個小幫手,等我可以自己抖抖,哈哈哈~
      不過,momo真係好鍾意幫手做家務!

      刪除