2014年1月9日 星期四

唔係講笑的trouble two

momo trouble two起上黎,真係唔可以睇少佢。平時佢有唔想做o既嘢,已識得會講︰我覺覺,黎做藉口。
好似唔想番學,會嗲住咁講︰我要係床到覺覺。有時做唔到嘢發脾氣,佢個語氣係︰我覺覺囉。仲要故意掉啲嘢落地。
然後,佢今日發脾氣,竟然識自己撞個頭去個櫃到,然後喊住口(都唔會唔痛啦),要我錫番佢!因為平時佢唔小心撞親,我都會錫番佢的。佢竟然學識咁做!

有時佢發脾氣,都會尖叫,瞓地。我當然唔理佢,再嚴重就要佢罰企。momo罰企完,我要佢講sorry,可以死口唔講,仲要係咁要我攬住佢,要我呵番為止。我梗係唔俾佢得逞,跟住佢又再喊激動啲,話佢好驚(估佢係驚我係咁鬧佢)。

其實佢呢啲小把戲,最終都係鬥唔過我,最後點都要講sorry。冷靜過後,就同佢講道理。佢都知道自己曳,要做番乖小朋友先得。

一人一花的第一期報告︰
momo每天都會幫忙澆水,雖未見開花,但生長良好。

沒有留言:

張貼留言