2014年12月7日 星期日

mo之行李箱

是日爺爺生日加提早做冬,momo游完水就買咗蛋糕上去爺嫲屋企。我同hubby就去睇interstellar,雖然我唔係理科人,對戲中提及o既科學定理唔太熟悉,但無礙我去觀賞電影。而戲裏其實是要從科學帶出環保和愛o既信息,唔知有睇o既朋友有冇共鳴呢?
離旅行o既日子越來越近,原本有打算買個行李箱俾momo,但小朋友啲車仔款似乎唔太實用,就打消念頭。點知五舅婆為答謝我幫表叔補地理,話買個行李箱當聖誕禮物俾momo。你睇你睇,佢一見到開心到呢~~~ 呢個夠晒實用,又係佢心愛o既車,仲要紅色,起碼用到十幾歲都得!


2 則留言:

  1. 我都有睇,雖然有d位不太明都要問返主任,但我覺得呢奪電影真係唔錯!
    momo真係好鐘意車,收到一份如此合心意的聖誕禮物,他一定好開心!^^
    ps. 爺爺同爸爸好似樣呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,momo又似daddy,所以三仔爺孫似晒~

      刪除