2014年10月5日 星期日

37 months old

3歲後學mami講嘢嘅口吻多咗好多,好多時會對我講番我講過嘅說話...每次聽到,我都覺得呢個小朋友計仔多多,略舉兩三個例子等大家笑吓:
1. 當我哋唔俾momo飲或食嘅飲品或食物,我哋會同佢講呢啲辣嘅,momo唔食。而家遇到佢鍾意嘅嘢食,我哋叫佢分享,佢會話呢啲辣㗎,你哋唔食㗎,我先食㗎。
2. 有時我同佢傾計問佢問題,例如講到佢啲玩具車,我問邊架?佢話咪呢架囉,仲問我…事實我要知道係邊架,所以要問佢名,但佢學咗我講嗰句「仲問我」。
3. 一遇上佢鍾意嘅嘢食有多,佢會食埋爸媽嗰份,仲要話:我試吓味咋嘛!(但係食晒都算試味?)

你話好嬲定好笑呢?

沒有留言:

張貼留言