2014年9月5日 星期五

I'm three!

momo三歲生日快樂!mami親自整咗個momo至愛o既車仔栗子蛋糕慶祝,雖然啲車仔係拎佢啲玩具放上蛋糕面,不過好過整啲糖膠公仔有得睇冇得食嘛~
呢個小朋友前排真係‘曳’咗好多,好多時要有自己主見,要求人幫助一定要即時回應,但我o既指令就未必立即做到。最煩惱係食正餐,經常唔合作、發呆、食食吓做其他嘢、進食速度慢、最衰係"ai"人餵!唔知點解呢方面會退晒步,反而佢歲幾會自己畢晒成碗、食得快又食得多,well~~~
講野發音準確,而且鍾意學人口吻,好多時我同佢講過o既嘢,佢可以之後學我講番,尤其係我讚佢或者話佢o既說話,會識得倒轉話番我,每次我聽到都覺得好好笑。呢個仔其實學嘢記性都有番咁上下,哈哈哈~~~


囝囝3歲,在受到各方友好祝福的同時,可能大家都沒想過,我這個媽媽原來也當了3年的FTM。曾經有不少人向我媽咪說過,覺得讀了這麼多年書,全職湊小孩很浪費,倒不如去工作,每月花數千數工人照顧家庭。的確,那個年代,家庭主婦可能是沒什麼學歷的女性才會當上,而且常有人認為家庭主婦都沒事幹似的,在家帶小孩也很悶,又會與社會脫節之類......
畢竟自己沒多大的事業心,亦覺得自己不是同時兼顧教學工作和打理家庭的料子。縱使坐月後,沒有他人,沒有長老協助,又經常假性單親,十足母子相依為命一樣,但回想兒子成長的每一個點滴也能親身見證,飲食習慣生活自理亦可親自打理,所有的種種,都是作為FTM帶來的滿足。照顧家庭還真是要邊學邊做,到目前為此也尚算可以吧。感謝丈夫在外努力打拼,不久將來或許要很久才回家一次,我一定會好好照料這個家!

沒有留言:

張貼留言