2013年8月24日 星期六

第一個K1 interview - 卓思

上午第一次一家三口入戲院睇戲,比起之前套怪獸大學,momo明顯鍾意睇呢套多啲!一開始就不斷講飛機,嘩,好興奮咁。當然,到散場時,佢又係好唔捨得咁,喊晒口係咁話要睇...而我呢,就短短一個月之內入咗三次戲院,哈哈,一係就兩年都冇睇,一睇就咁多次~

下午就同momo去首次K1 interview,呢間係上年報咗N班,但係waiting可以係今年優先面試o既。去到學校登記後,等咗一陣就入課堂。momo一見到枱面有玩具車,已經二話不說咁拎上手玩。呢個時候,我見momo手到仲有自己帶去o既玩具車,就叫佢放番入我個袋先繼續玩。然後老師指住我,問momo係邊個黎。囝囝玩緊車,所以我都出口問佢,咁佢都答咗老師係媽咪。老師再指住hubby問,囝囝就即刻話係daddy。我叫囝囝要排番好啲車車先再玩其他玩具,老師就順勢拎起個漢堡包問佢係乜,囝囝就話係包包,仲即席示範點食...老師再拎匙羮問佢,囝囝就答係羮。跟住囝囝繼續玩車車,老師就問我哋如果上午班額滿,下午班考唔考慮。到最後就俾咗支益力多momo,momo應該唔知係乜,但都接咗,然後我叫佢講thank you同bye bye老師。

離開學校後,hubby就話今日囝囝表現都幾好。我就覺得佢唔驚又答晒老師問題已收貨,只係作為前教師,其實囝囝唔係咁突出,可能好多小朋友都做到,所以最後收唔收都係未知之數...

沒有留言:

張貼留言